Saturday, December 14, 2013

Rozita Che Wan dan Zain Saidin Selamat diijabkabulkan


Pasangan Che Ta dan Zain Saidin selamat diijabkabulakn di Shah Alam. Mereka diijabkabulkan oleh Ketua Pendaftar Nikah Negeri Selangor Ustaz Alwi Parman dalam satu majlis gilang-gemilang yang berlangsung di Gazebo Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam pada Rabu malam. Rozita diwalikan oleh adiknya Roshidi Che Wan.

Rozita atau lebih mesra dengan panggilan Che Ta menerima mas kahwin sebanyak RM9,300, wang hantaran RM23,000 berserta sembilan dulang yang dibalas sembilan dulang oleh pihak Zain.

Di majlis itu, Che Ta tampak ayu dan anggun dengan berpakaian kurung moden rona putih dan mendapat sentuhan jurusolek terkenal, Amy Janz. Beliau telah menggayakan barangan kemas pertama delima terdiri daripada tiara berlian, dua bentuk cincin, sepasang anting-anting labuh, rantai leher dan dua pasang rantai tangan bernilai RM6.5 juta tajaan Habib Jewels.

Jemputan yang hadir terpegun dengan keindahan dewan bankuet yang dihias indah dengan jambangan bunga segar hasil rekaan Nas Great Ideas. Majlis itu dihadiri oleh kaum keluarga kedua-dua belah pihak, teman rapat dan wakil-wakil media.

No comments:

Post a Comment